🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 267962) اسفند 6, 1402 

 

با هر نفست فسانه ای می سازم
با شعرِ تنت ترانه ای می سازم

تا باز کنم بابِ سخن را با تو
هرطور شده بهانه ای می سازم

 

#کامران_شاه_علی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 7, 1402

    سلام و درود شاعر ارجمند

    قلمتان مانا 🌺