🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 269336) اردیبهشت 5, 1403 

 

در محاصره‌ی تنهائی‌ام!

فالِ فنجانِ قهوه‌ام را
بخوان!

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا