🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یوزپلنگ

(ثبت: 269199) فروردین 29, 1403 

 

ذهنم،
یوزپلنگی تیز پاست
آه!
بی‌هوده بود، دویدن‌هایم…
آی‌ی‌ی
–غزال وحشی،
کدام کنام آرمیده‌ای؟!

 

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

 

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 29, 1403

    سلام و درود
    زیباست

  2. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    موقع خواندن شعر شما ، به شکل غیر ارادی خط آخرش را چنین خواندم :

    آااای آهوی وحشی
    کنام کدام کلمه آرمیده ای؟

  3. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1403

    سلام لیلای عزیز.
    خیلی زیباست خیلی

    در پناه خدا 👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا