🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حنظله ربانی

 

رفتی و پاییزی ترین ایّام حاصل شد

خوانش: 655

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

هی چنگ می زد ، چنگ می زد ، چنگ می زد

چنگیز چشمانش که دم از جنگ می زد

خوانش: 565

سپاس: 3

تعداد نظر: 11

بی تابم و دل خسته تر از آه ِ شبانگاه

دارد به کجا می برَدَم این غم ِ جانکاه ؟!

خوانش: 158

سپاس: 0

تعداد نظر: 16

حنظله ربانی

فرج

حنظله ربانی 05 تیر 1395

دریایی و آوازه ات بدجور پیچیده ست

خورشید با إذن تو اینجا نور پاشیده ست

خوانش: 584

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تقدیم به پدر عالِم و روحانی ام ” شیخ محسن ربانی “

غروبت ،  “روضه ” های دیگری شد

خوانش: 331

سپاس: 0

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

چند رباعی : ( انتظار )

 

خوانش: 430

سپاس: 0

تعداد نظر: 6

حنظله ربانی

عاشقانه

حنظله ربانی 13 اردیبهشت 1395

رباعی طنز ( درد و دلی معلمانه )

در خانه ی خود غذا ،  خدایی داریم 

رباعی

خوانش: 603

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

حنظله ربانی

اشک

حنظله ربانی 13 فروردین 1395

اوراق خالی و دلی لبریز دارم

قدّ تمام سال ها پاییز دارم

خوانش: 739

سپاس: 10

تعداد نظر: 20