🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های نوید دانایی هوشیار

این عناوین را بارها خوانده و شنیده ایم :

ـ زبان شیرین پارسی

خوانش: 1031

سپاس: 13

تعداد نظر: 16

این مقاله به قلم دکتر کیارش آرامش نگاشته شده است.

شعر حافظ سرشار از طنز است. این را همه می‌دانند. طنز پردازی یکی از سازوکارهای پخته‌ی دفاع روانی است. آدم‌های خودشکوفا سرشار از طنزپردازی‌اند. بسیاری از واقعیت‌های عالم خارج را تنها با طنز می‌توان بیان کرد، یا با چاشنی طنز هضم کرد و از تلخی آن کاست.

خوانش: 455

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

«انتشار کتاب جدید فاضل نظری ، دعوت از ایشان به برنامه ی پربیننده ی خندوانه همزمان با جشنواره ی سالانه ی کتاب و تجدید چاپ های مکرر کتاب تازه ی ایشان بعد از این حسن تصادف ، دلیلی شد برای بازنشر این نوشته که بیش از یک سال از کتابت آن می گذرد»

 به نام سراینده ی منظومه ی هستی …

خوانش: 383

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

فصاحت چیست ؟

فصاحت ، نخستین ویژگی کلام و رکن اصلی آن است که عبارت است از سلامت ، وضوح ، استواری و رسایی کلام.

خوانش: 1117

سپاس: 8

تعداد نظر: 8