🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم کهنه

(ثبت: 1621) خرداد 11, 1395 

با آب زخم کهنــــه مـــداوا نمی شـــود
سـازم به کوک تازه خوش آوا نمی شـود

خیــــل تراوشات پریشــان ذهــــن من
از جــادوی بدیع تو شیــــوا نمی شــــود

این مرد پیر و خسته که در فکر رفتن است
با غمـزه های جلف تو اغــوا نمی شـود

در قیـــل و قــال دلبـرکان هـزار رنگ
آدم دوباره عاشق حــــوا نمی شـــــود

بعد از هجوم قــوم ملـخ ها به مردی ام
در کوچه ها برای تو دعــوا نمی شــود

من باز صبـــر می کنــــم اما چـه فایده
وقتی که غوره های تو حلوا نمی شــود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا