🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابوالفضل رمضانی
ابوالفضل رمضانی

گرگ بود

ابوالفضل رمضانی 31 اردیبهشت 1397

افکار من که طعمه ی دندان گرگ بود

دل پشت سر به قافله چوپان گرگ بود

خوانش: 416

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 2

مثل سگ های هار می ماند،چشم هایش به استخوان کسی

عشق این کیمای دور از دست،آفتی بود در جهان کسی

خوانش: 394

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

این روزها که ارزش انسان نقاب هاست

دنیای من نشانه ی تیر سراب هاست

خوانش: 498

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

Mr Tanha:

خسته ام مثل زنی در نوسانی ممتد

چهارپاره

خوانش: 337

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

غرق آغوش خیابان خودم میخندم

تب توفانی یک موج جنون آمیزم

چهارپاره

خوانش: 267

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

ابوالفضل رمضانی

مرگ

ابوالفضل رمضانی 31 فروردین 1396

باز در فکر بهار

مثل خوابی بی قرار

شعرنو-نیمایی

خوانش: 288

سپاس: 1

تعداد نظر: 5