🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگ بود

(ثبت: 6028) اردیبهشت 31, 1397 

افکار من که طعمه ی دندان گرگ بود

دل پشت سر به قافله چوپان گرگ بود

هر کوچه را که شهر به آغوش می کشید

گویی میان بری به خیابان گرگ بود

بر جایْ جایِ لاشه ی این بره ها شبی

صد زخم از نشانه ی عصیان گرگ بود

تقدیر ما نوشته ی دستان ابر ها

در مسلخی به گودی فنجان گرگ بود

پاییزِ شعر از گذری سخت می نوشت

آغاز ضجه های زمستان گرگ بود

در قله های سردِ پر از ابر های تار

ماهِ بلندِ شعر،پریشان گرگ بود

اندیشه از بهار به تکثیر می نشست

گویا بهار نوبت پایان گرگ بود

ا.تنها

دی ماه 96