🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 3887) فروردین 31, 1396 

باز در فکر بهار
مثل خوابی بی قرار
گرد بر گردم قطار
بچه های گرزه مار

می دمد بر من درود
مرگ 
مثل یک سرود
می تند تاری سیاه
بر نفس های وجود
مینویسد شعر ها
از من و مرگ و هبوط
مینشاند تاج ها
بر سر اشک و سکوت
مانده ام در انزوا
مثل مردی بی نوا
میزند بر من صلا
زندگی را بگذریم
خنده ها را رد شویم
شور را دیوار ها
عشق هم بر دار ها

میکشانم خویش را
روی سنگ و لاخ ها
باز در فکر فرار
از تن سرد بهار
خط صافی چون نوار
با صدایی آشکار
می سراید
 مرگ را
#ا.تنــــ…ها

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 31, 1396

      درود بر شما موفق باشی و سر بلند

  2. مسعود رستمزاد

    اردیبهشت 1, 1396

    درود

    عالی بود

  3. معصومه خرم بخش

    خرداد 1, 1397

    درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا