🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوباره بخند (تقدیم به قلب پر غمش )

(ثبت: 6286) تیر 23, 1397 

تکیه میکنم به دستانت

چون که اینگونه محکمی به روی زمین

دست نمیکشم زتو ای مرد

به دلیل نیاز من

تو مردتری

کوهِ من دوباره محکم شو

حادثه ،اتفاق هرچه که هست

با صلابت تو کاه میشود

ای تکیه گاه سبز

برافروخته ای؟!

وجودم سوخت

آه نکش مردِ من

آه…

درونم سوخت

شانه هایم کوچک است

 اما

مشکلات را به روی من بگذار

یک نفس بکش 

دوباره بخند

خنده ات برای من

همیشه درمان است

تقدیم به همسرم …

نظرها
  1. Z .M

    تیر 24, 1397

    درود بر فاطمه بانوی نازنین خواهر گل و مهربانم

    بسیار زیبا و عالی

    این تقدیمی زیبا مبارک همسر گرامیتان 

    انشاالله همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید.

    در پناه حق

  2. علی رفیعی

    تیر 25, 1397

    سلام و درود بانو رستم زاده ارجمند

    تقدیمی زیبا و ارزشمندی قلم زده اید

    موفق و پیروز باشید

    در پناه لطف خداوند منان

  3. تیر 25, 1397

    سلام

    زیبا گفتید بانو

    عشقتان پایدار

  4. جواد مهدی پور

    تیر 26, 1397

    سلام و احترام بانو رستم زاده ی گرامی

    از شعر زیبایتان بهره بردم

    درود بر شما

    زنده باشید

  5. سلام و عرض ادب

    درودها شاعر گرامی..عالی

    قلمتان مانا

  6. مهدی صادقی مود

    تیر 27, 1397

    درود سرکار خانم

    زیبا سروده اید

    مبارکشان باشد

  7. احمد نوری

    تیر 29, 1397

    درود بانوی گرامی

    بسیار زیباست دست مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا