🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم یک بند میخواهد

(ثبت: 6208) تیر 6, 1397 

کجایی آشنا با من

غریبه با همه غم های بی پایان

دلم مرده در این صحرای بی باران

بزن آبی به رویش

پاک و بارانی

کجایی ای نفس هایت

مسیحایی

بیا بندم بکن از هرچه آزادیست

دلم یک بند میخواهد

زِ دستانت

 اهورایی

که من را بنده گرداند

ببندد بند عمرم را

به عشقت 

عشق رویایی

۶ تیرماه ۱۳۹۷

نظرها 12 
  1. Z .M

    تیر 6, 1397

    درود فاطمه بانوی نازنین خواهر گلم

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • ف رستم زاده

      تیر 7, 1397

      سلام خواهر مهربانم

      ممنون از حضور گرم و نگاه پرلطفت 

      در پناه حق باشی

  2. علی رفیعی

    تیر 6, 1397

    سلام و درودتان شاعر ارجمندبانو رستم زاده ارجمند

    بسیار زیبا و ارزشمند قلم زده اید

    در پناه خداوند یگانه موفق و پیروز باشید

    • ف رستم زاده

      تیر 7, 1397

      سلام و عرض ادب

      ممنون از حضورتون و نگاه پر لطفتون 

  3. تیر 6, 1397

    سلام

    تبریک میگم بهتون به خاطر بیان شیوایی که دارید

    زیبا و دلنشین سرودید

    احسنت

    • ف رستم زاده

      تیر 7, 1397

      سلام و درود

      خودم رو لایق این تعریف نمی بینم.

      ممنونم از نظر لطفتون

  4. احمد نوری

    تیر 9, 1397

    درودها بانوی گرامی 

    بسیار زیبا و در خورتحسین دست مریزاد

    • ف رستم زاده

      تیر 23, 1397

      سلام و عرض ادب

      ممنون از حضور گرم و نگاه پر لطفتون

  5. علی احمدی

    تیر 13, 1397

    بیا بندم بکن از هر چه آزادی است ….به به به به

    احسنت بانوی والامهر رستم زاده احسنت 

    • ف رستم زاده

      تیر 23, 1397

      سلام و عرض ادب

      ممنونم از حضور گرمتون . لطف دارید 

      موفق باشید و پیروز

  6. علی احمدی

    تیر 22, 1397

    جهت کسب لذتی مضاعف بازخوانی نمودم بانو رستم زاده این سروده تان را بسیار بسیار دوست می دارم احسنت قلمتان نویسا بزرگوار

    • ف رستم زاده

      تیر 23, 1397

      سلام بر شما

      منت گذاشتید بر من. ممنونم از حضورتون و ممنونم از نگاهتون که پراز لطف هست. 

      موفق باشید و پیروز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا