🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ف رستم زاده

در این شبهای تاریک و سکوت وهم انگیزش

گمانم خواب نیست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 173

سپاس: 10

تعداد نظر: 8

تکیه میکنم به دستانت

چون که اینگونه محکمی به روی زمین

شعرنو-نیمایی

خوانش: 223

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

کجایی آشنا با من

غریبه با همه غم های بی پایان

شعرنو-نیمایی

خوانش: 231

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

دوباره جام جهانی 

دوباره سرگرمی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 202

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

باز زائر شده ام

در جوار ملکوتیه تو ای ضامنِ من

خوانش: 399

سپاس: 0

تعداد نظر: 12

می نویسم مثل سهراب، که گفت:

به سراغ من اگر می آیید

شعرنو-نیمایی

خوانش: 234

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

زندگی بازی بود

که در آن قلب پر از خواهش من اوج گرفت

شعرنو-نیمایی

خوانش: 186

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

آرزوهای تلنبار شده

و امیدی سر دار

شعرنو-نیمایی

خوانش: 198

سپاس: 8

تعداد نظر: 12