🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گُل بود یا که نیست؟!

(ثبت: 6179) خرداد 30, 1397 
گُل بود یا که نیست؟!

دوباره جام جهانی 

دوباره سرگرمی

میان سایه ی این جام

جان گرفته شده

جهان سرش به جام گرم 

و یمن به بمباران

گُل بود یا که نیست؟!

گُل کودکی بود که دیگر نیست

گُل لبخند مادر ،آن نگاه پدر بود

که دیگر نیست

بازی نه درون چمن

درون یمن بود

که دیگر نیست!

۳۱خرداد۹۷

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. خرداد 31, 1397

    سلام

    واقیعتی تلخ را به قلم آوردید

    به امید روزی که ظلم ریشه کن شود

    مانا باشید و بسرایید

    • ف رستم زاده

      تیر 3, 1397

      سلام و درود بر شما

      ممنونم از حضورتون

      اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذالک…

      موفق و پیروز باشید

  2. علی رفیعی

    خرداد 31, 1397

    " اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذالک…"

    سلام و درود شاعر فرهیخته بانو رستم زاده ارجمند

    بسیار ارزشمند و بجا قلم زده اید

    دستمریزاد…موفق و پیروز باشید

    واقعیتی است درشرایطی که جامعه جهانی درگیرفوتبال و… است که ،بزرگترین جنایت ها توسط سعودیهاومتحدانش نسبت به مظلومین یمن صورت میگرد که البته اگر جام جهانی هم نبود بعید می دانم اقدام خاصی صورت میگرفت…

    لعنت خدا بر آل سعود و وهابیت بی دین و کفار

    • ف رستم زاده

      تیر 3, 1397

      سلام و درود بر شما

      ممنون از نگاهتون و حضور با ارزشتون 

      لعنت خدا بر آل سعود و وهابیت بی دین و کفار

  3. Z .M

    تیر 1, 1397

    درود فاطمه بانوی نازنین خواهر گلم

    بسیار زیبا و بسی محزون

    انشاالله ریشه هر چه ظلم و ستم از دنیا برچیده شود لعنت خدا بر عاملان ظلم و ستم

    قلمتون هماره مانا و نویسا

    در پناه حق

    • ف رستم زاده

      تیر 3, 1397

      سلام بر خواهر مهربانم 

      ممنون از حضور گرمت

      بگذارید به دعاتون آمین بگم

      انشاالله ریشه هر چه ظلم و ستم از دنیا برچیده شود لعنت خدا بر عاملان ظلم و ستم

      الهی آمین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا