🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های ف رستم زاده

با نام خالق یکتا

امشب داشتم احادیث امام صادق(ع) رو می خوندم که رسیدم به این حدیث 

خوانش: 199

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

بانام خدای هستی بخش

 

خوانش: 424

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

با نام خدای هستی بخش

خیلی دوسش دارم نه حالا، از وقتی که یادم میاد عاشقش بودم.

خوانش: 405

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

بانام آفریننده قلم

نوشتن فقط بلد بودن نمیخواد ،نوشتن حسی میخواد از جنس بودن.

خوانش: 414

سپاس: 2

تعداد نظر: 2