🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرشاد حاج ملکی
تاریخ تولد: 13350523
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار فرشاد حاج ملکی

نا خلف

فرشاد حاج ملکی 28 آبان 1397

((پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت))

              نا خلف تر ز من آنست

تک بیت

خوانش: 418

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

تا به کی باید…

فرشاد حاج ملکی 06 مرداد 1397

در این نی تا به کِی باید دمیدن

به راه عاشقی قامت خمیدن

قطعه

خوانش: 184

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

به پاس حرمت دوست

فرشاد حاج ملکی 23 تیر 1397

 ما را تو پری دیدی ازعیب بری دیدی                 

 این کهنه قباراهم، گویا زری دیدی          

خوانش: 245

سپاس: 3

فقر

فرشاد حاج ملکی 19 تیر 1397

فقریعنی ؛

…………. آن صدای دستفروش دوره گرد

خوشه ای-متغیر

خوانش: 251

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

کاشتم باد

فرشاد حاج ملکی 17 تیر 1397

کاشتم باد

کِشته آباد عمربرباد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 191

سپاس: 1

تعداد نظر: 2