🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاشتم باد

(ثبت: 6256) تیر 17, 1397 

کاشتم باد

کِشته آباد عمربرباد

از شما ای مردمانِ نازنین

ای شما را کِشته آبادِ زمین

یک نفس با من نبودیدهمنفس

اینک امّا، 

حاصلم بر روی دست

از شما ، آیا خریداریْش هست

شعر بارانی ندارم 

شعر طوفانی ، بسی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):