🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا به کی باید…

(ثبت: 6372) مرداد 6, 1397 

در این نی تا به کِی باید دمیدن

به راه عاشقی قامت خمیدن

به بام آسمان می گردی ای چشم

از این بام آخرش باید پریدن

کجا بستی که داربست هم نداری

که دنیا گرگ و تو میش دویدن

ستم کاری که رسم مردمی نیست

چو خاربر دیده ی مردم خلیدن

………

مفاعیلن- مفاعیلن- فعولن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):