🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار اکبر نصرتی

 

هرگاه

سپید

خوانش: 133

سپاس: 4

 

خورشید می شوم

سپید

خوانش: 137

سپاس: 3

 

در میان دفترهای شعرم

سپید

خوانش: 184

سپاس: 3

 

همه هستی من

سپید

خوانش: 589

سپاس: 0

 

از من بگذر

سپید

خوانش: 188

سپاس: 3

 

هیچ شعله ای

سپید

خوانش: 191

سپاس: 2

 

از من مپرس

سپید

خوانش: 184

سپاس: 1

گه قرارم میدهد دیده ای مرموز تو

گه به سودایم برد چشم عاجز سوز تو

خوانش: 159

سپاس: 1