🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر یار

(ثبت: 2008) تیر 28, 1395 

از سر شب که از این کوچه گذر داشته‌ای
با خودت چند سبد عطر مگر داشته‌ای؟

سینه آغشته به بوی تن تو گشت ولی
نکند با دل من قصد دگر داشته‌ای؟

من از آن ناز تو احساس خطر دارم و تو
تا به حال از کسی احساس خطر داشته‌ای؟!

و چه احساس قشنگی است؛ برایت مردن
تو از این حس دل انگیز خبر داشته‌ای؟
 
رفتی و بوی تنت ماند در این کوچه ولی
بی‌خبر بودم و تو قصد سفر داشته‌ای…

https://telegram.me/msalikhany

نظرها 11 
  1. سوگند صفا

    تیر 29, 1395

    سلام و عرض ادب 

    جناب علیخانی حضورتون کم رنگ  شده در سایت

    چرا استاد؟؟؟

    ما به شاگردی استادانی چون شما واقعا احتیاج داریم

    به جد میگم که خیلی لذت بردم

    زنده باشین

    یاحق

    • محسن علیخانی

      تیر 30, 1395

      سلام خانم صفا

      ممنون از حضورتون

      شما لطف دارید

      فرصت حضور مستمر تو سایت را ندارم و شرمنده دوستان هستم

      یا علی مدد

  2. منصور شاهنگیان

    تیر 29, 1395

    با درود به شما و قریحه ی والا و سرشارتان …

    احسنت … دستمریزاد …

    • محسن علیخانی

      تیر 30, 1395

      سلام جناب شاهنگیان

      خیلی خوش آمدید

      ممنون از محبتتون

      یا علی مدد

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 29, 1395

    و چه احساس  ِ قشنگی ست برایت مردن

    تو ازین حس  ِ دل انگیز خبر داشته ای ؟

    درود بر شما زیبای زیبا سروده اید.

    موفق باشید

    • محسن علیخانی

      تیر 30, 1395

      سلام خانم خیاط پیشه

      ممنون از حضورتون

      یا علی مدد

  4. طارق خراسانی

    تیر 29, 1395

    سلام و درود بی حد بر دوست شاعرم جناب علیخانی گرانمهر غزل زیبای عاشقانه ای ست لذت بردم

    در پناه خدا

    • محسن علیخانی

      تیر 30, 1395

      سلام بر استاد عزیزم جناب طارق خراسانی گرامی

      ممنون از حضور و توجهتون

      شما لطف دارید

      ان شاء الله روزی "علی سرر متقابلین" هم صحبت شما باشم

      یا علی مدد

  5. صدیقه محمدجانی

    تیر 29, 1395

    هزاران درود و سلام 

    بسیار زیبا 

    به ویژه ی سه بیت اول

    • محسن علیخانی

      تیر 30, 1395

      سلام خانم محمدجانی

      ممنون از حضور و توجهتون

      شما لطف دارید

      یا علی مدد

  6.  درودئ بر شما      گل وجو دت    زیباو معطر پر بار از   روانبخشی و روح پردازی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا