🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجلس ختم محبت

(ثبت: 1831) تیر 6, 1395 

رفـتــی و دیــگــر بــرایـم چـشـم، بـارانـی نـکـن
بـعـد از ایـن، ایـن خانه را هرگز چراغانی نـکـن

مـجـلـس “خـتم محبت!!” خنده و شادیش چیست؟!
 ریـسـه‌هـا را بــاز کــن تــو! نـورافـشـانـی نـکـن

قـــایـــق بــخــتــم در امــواج جـفـایـت غـرق شـد
لااقــل بــر ایــن جـسـد؛ امـواج، طـوفـانـی نـکـن

کار خود را کردی آخر؛ سنگ… شیشه… قلب من
شــــادبــاشــت بــاد!! اظـهــار پـشـیـمـانـی نـکـن!

دیــگــر از آه و خــطــا و از پــشــیــمــانــی نگو
نــازهـا کـم کـن دگـر! گــیــســوپـریـشـانـی نـکـن

سـنگدل تر هم ز تو سنگی مگر در شهر هست؟!
سـنگدل! دیـگـر تـو صـحـبـت‌هـای انـسانی نـکـن

تـا مـگـر وجـدان بـی احـسـاس خـود سـاکـن کنی
روح و احـسـاس مـرا چـون بـره قـربـانـی نـکـن

گـریـه و چـشـم تـر و دامـان خـیست چاره نیست!
رفــتــی و دیــگــر بــرایـم چـشـم، بـارانـی نـکـن

https://telegram.me/msalikhany

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    تیر 7, 1395

    درودها شاعر عزیز

    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها

    زیبا سرودید

  2. طارق خراسانی

    تیر 7, 1395

    سلام و درود

    در غزلسرایی هم استاد هستید

    لذت بردم

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا