🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محسن علیخانی

این بار ستم راهی کشمیر شده

این سیل غم از غرب سرازیر شده

رباعی

خوانش: 745

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

تا تو رفتی دل من ابری و بارانی شد

ساحل غمزده‌ام یکسره طوفانی شد

خوانش: 554

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

از سر شب که از این کوچه گذر داشته‌ای

با خودت چند سبد عطر مگر داشته‌ای؟

خوانش: 605

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

حسی دگر برای سرودن نمانده است

یک دم به انتهای سرودن نمانده است

خوانش: 438

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

رفـتــی و دیــگــر بــرایـم چـشـم، بـارانـی نـکـن

بـعـد از ایـن، ایـن خانه را هرگز چراغانی نـکـن

خوانش: 485

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

يا رب مرا به دام علي مبتلا نما
با جامي از ولاي علي آشنا نما

چشمم از اين جهان پر از هاي و هو ببند
بازش دوباره بر حرم مرتضي نما….

ترانه

خوانش: 536

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

ـر داغ غــم‌فـــزای تــو مــن گــریـه می‌کنـم
سـر مـی‌نـهـم بـه پــای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

اشـکـم امـان نـمـی‌دهد از مـاتـمـت، حـسـیـن!
در مــجــلــس عــزای تـو مـن گـریـه می‌کنـم

بحر طویل

خوانش: 786

سپاس: 5

تعداد نظر: 13

وقتی گلوی نازک او را نشان گرفت
وقتی که تیر، قدرت خود از کمان گرفت

وقتی که قطره قطره‌ی خون از گلو چکید
وقتی که خونِ گلو راه آسمان گرفت…

خوانش: 512

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 4