🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شماره ۱

(ثبت: 215783) مهر 13, 1398 

تو را بیرون بَرَد از هر قفس پرواز کوتاهی
اگر جای قرار اندیشه ای آزاد می خواهی

هراس از آن ندارد کوچه های بی چراغ و تنگ
در این ظلمت چرا هرگز نمی آید سحر گاهی

هوایی گشته را آسوده نتوان بر زمین گیرند
اگر این کوهِ تنهایی نشیند بر پرِ کاهی

****
ز من این عشق می گوید : تو را از هیچ ، می آید
هنوزم گر گلِ سرخی بماند بر سر راهی.

مانی سرخابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. … سلام آقای سرخابی عزیز چه خوب که اینجا هستید و بیش از پیش سرور ما…

    خوش آمدید…

    • مانی سرخابی

      مهر 13, 1398

      سلام برادر ترکمان عزیز
      یار قدیمی ام
      خوشحالم در کنارت هستم
      خیلی اتفاقی با این سایت آشنا شدم
      مشتاق دیدارت🙏❤️

  2. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود و خیر مقدم بر عزیز جان
    جناب مانی گرانمهر

    خیلی خیلی به جمع شاعران.پاک خوش آمدید.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • مانی سرخابی

      مهر 13, 1398

      درود بر جناب خراسانی مهربان

      ممنون از لطف و عنایت شما

      برقرار باشی برادر⚘⚘

  3. درود بر شما مانی عزیز.
    خیلی خوش آمدید.
    جایتان در این سایت وزین و پاک واقعا خالی بود.
    مانا باشید.

    • مانی سرخابی

      مهر 14, 1398

      درود جناب زمانیان

      واندار محبت شما هستم

      ممنونم 💐💐

  4. سپیده طالبی

    مهر 14, 1398

    بسیار زیباست
    درودها جناب سرخابی گرامی🌺

    • مانی سرخابی

      مهر 14, 1398

      درود بر شما خانم طالبی

      ممنونم که مهمان سروده ام شده اید
      براتون آرزوی موفقیت بیشتر رو دارم، ⚘🙏

  5. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    باشکوه سروده ای بود که خواندم وبوجد آمدم ای دوست🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • مانی سرخابی

      مهر 14, 1398

      درود برادر عزیزم

      ممنونم که مهمان سروده ام شده اید

      بر قرار باشید 💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا