🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمود گندم کار وحید

 

در غروبی خسته و دلتنگ

شعرنو-نیمایی

خوانش: 632

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

امشب به لوح خاطرم نقش غم و عزاست

قصیده

خوانش: 305

سپاس: 2

 

دختر گلپا

قصیده

خوانش: 1375

سپاس: 1

 

دهار بی بهار

قصیده

خوانش: 475

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

سالهائی که زمین،جای کژدم شده است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 289

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

من زاده ی سه کوچم و از جنس انتظار

قصیده

خوانش: 495

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 2

 

ای چنار کهنه زان دوران دور

قصیده

خوانش: 1681

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

باز می آید صدای ناوک و ناقوسها

قصیده

خوانش: 879

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

شکوه جاودان

خوشه ای-متغیر

خوانش: 1202

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

این شعاع کهنه چون نوری به دوران گشته است

قصیده

خوانش: 2286

سپاس: 5

تعداد نظر: 12