🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمود گندم کار وحید

کودک زیگورات چغازنبیل

جای پای کودکی گستاخ و  بازیگوش

مثنوی

خوانش: 1163

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

جام جمشید

تو ای  موزه ی سنگی ی  جاودان

سایر

خوانش: 989

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

هستی و هیلدا

ترانه

خوانش: 245

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

در شگفتم من از این بازی تکراری دوران

شعرنو-نیمایی

خوانش: 448

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

زیر چتر نور ماه و چشمه ی اندیشه و فریاد

می نگارم قصه های بیستون و تیشه و فرهاد

مثنوی

خوانش: 223

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

دیریست که من عاشق و مدهوشم و مست

خوانش: 413

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

دلم چو نوح ، ز دردی هزار ساله بسوخت

خوانش: 204

سپاس: 0

 

مرا دریاب ای آبی ترین احساس دریایی

خوانش: 523

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

مرا دریاب ای معنای مستی

خوانش: 325

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

حرامم باد بی یادت دمی آسوده بنشینم

قصیده

خوانش: 332

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

وقت آنست که منهم به نوایی برسم

سایر

خوانش: 563

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دورم ز تو ای ، عشق من ای مرغ شباهنگ

خوانش: 403

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

خواهم به کوهی مرتفع گردد جدا روح از تنم

خوانش: 268

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

ای دوست چنین نیست که می پنداری:

قصیده

خوانش: 325

سپاس: 1

 

ای پدر ای مظهر لطف و کرم

قصیده

خوانش: 223

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

مادر همه ی هستی من باد فدایت

قصیده

خوانش: 385

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

 

امشب اینجا چه سکوت است،

شعرنو-نیمایی

خوانش: 293

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

عشق، آهنگی که گاهی شادمان باشد

خوانش: 173

سپاس: 0

 

شبی با یاد آن مستانه های شهر تنهایی

خوانش: 197

سپاس: 0

 

در این دنیای طوفانی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 608

سپاس: 1

تعداد نظر: 4