🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ؟؟؟

(ثبت: 253287) آذر 5, 1401 

 

با کیست؟

در پی چیست؟

پایانی نیست؟

کافی ست

این همه خون.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 5, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور گرامی

    در عین کوتاهی بسیار گویاست

    چشمه ذوقتان همواره جوشان

    پایدار باشید به مهر🌺🌸🌺🌸🌺

    • درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      در پناه یگانه ی مهربان 🌿🌺🌸🌺🌸🌺🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 5, 1401

    خون می گرید تمام
    خون می گرید
    هم عقل سلیم
    هم جنون می گیرد
    پایان
    ندارد
    این همه خونریزی
    خونریز
    همان چنگیز است

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور ارجمند

    از خونامه پاکتان بهره مند شده

    عالی سرودید

    گناه این همه خون چیست که بر روی زمین می ریزد

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐💐💐
    🌿🌿🌿🌿
    🌹🌹🌹
    ❤️❤️
    🙏

    • درود و سپاس تان جناب دکتر مهدی پور گرانقدر
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      بسیار سپاسگزارم
      💐💐💐💐💐💐🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹❤️🙏❤️

  3. طارق خراسانی

    آذر 5, 1401

    سلام

    شعری که برای احتماع نباشد و درد ها را واکاوی نکند و برای ظالمین یا ندانم کارها تذکری نداشته باشد آن شعر از باب معرفت نمره پایینی دارد.

    دستمریزاد عزیز جان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام و درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌿
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

  4. مهرداد مانا

    آذر 5, 1401

    آقای رضاپور سه گرسنه هرگز سیر نمیشن :
    گرسنه ی علم
    گرسنه ی ثروت
    گرسنه ی خون

    سومی را بنده به حدیث امام اول شیعیان اضافه کردم .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا