🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبرنگ

(ثبت: 209072) اسفند 28, 1397 
آبرنگ

“عشق”
کشیده شده به نگاهت
رنگین کمانی
در هفت رنگ
فقط
روشنی در روشنی
این طرحُ
می زند در آب و رنگ

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا