🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبروی ایمان

(ثبت: 213883) شهریور 3, 1398 

آبروی ایمان

به زخم تازه مکن صحبت نمکدان را
مجو ز خانه خرابی حدیث ویران را

بجمع مجلس انسی ز همرهان رفیق
مگو به عاشق بیدل حدیث هجران را

خزان اگرچه بتاراج خود برد ای گل
ببرگ شاخه مخوان زوزه زمستان را

بگوشِ نسترن و یاس و نرگس شهلا
مخوان ترانه بجز نغمه های باران را

بطوف کعبه خورشید و چهره جانان
مبر ز خاطره آداب آفتاب گردان را

بجای هر قدمی را که می گذاری پا
گزیده بین و نریز آبروی ایمان را

به انتهای شبی در سحرگهی دیدم
نکرده خود ستمی تا نداده تاوان را

مکن نظر ز حقارت بسوی معصومی
که جاودانه نبینی دو روز دوران را

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 3, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    شهریور 3, 1398

    جناب معصومی این نصیحت نامه ای را خواندم حقیقتا محکم و ادیبانه نگارش شده بود. سوای مفهوم و احساس درونش ، تصویرهای زنده و روشنی را به نمایش گذاشته بود. درود بر شما

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 3, 1398

    درودتان🌹
    به انتهای شبی در سحرگهی دیدم
    نکرده خود ستمی تا نداده تاوان را

  4. ولی اله بایبوردی

    شهریور 3, 1398

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    بگوشِ نسترن و یاس و نرگس شهلا
    مخوان ترانه بجز نغمه های باران را

    مراعات نظیر زیبایی

    دستمریزاد

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  5. مسیحا یاری

    شهریور 3, 1398

    استاد اکنون نمک را میخورند نمکدان را نمیشکنند میریزند روی زخمت ..

    درود

  6. سلام استاد
    نانت خوردن دارد و نمکت چشیدن…

  7. طارق خراسانی

    شهریور 3, 1398

    خزان اگرچه بتاراج می برد گل را
    ببرگ شاخه مخوان زوزه زمستان را

    سلام و درود بر جناب معصومی

    عجب غزل استخوان دار زیبایی

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  8. نسرین حسینی

    شهریور 4, 1398

    بگوشِ نسترن و یاس و نرگس شهلا
    مخوان ترانه بجز نغمه های باران را

    درودها برشما جناب معصومی گرانقدر
    بسیار زیبا بود
    قلمتون ماندگار
    سایتون مستدام🌷🌷🌷

  9. حبیب رضائی رازلیقی

    شهریور 5, 1398

    سلام به شما
    استاد معصومی عزیز

    بسیار بهره بردم از سروده ی ناب تان
    احسنت و تبارک الله

    یا علی ع🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا