🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب

(ثبت: 6642) شهریور 22, 1397 

وای من!
چقدر کور رنگم
با اینهمه سراب
کی به سرِ آب  می رسم!؟
این بَزَک هم
هی برای عطشم
  نقشه ی نشئه غلط می کشد…
این رنگ
در بدل کاری عبث
گل آلود را
بجای نوش زمزمم  می دهد…
امّا  ، امّا
مزاج از مزه ی ملس  می رمد…

 

#اکبر رشنو
bijade- jonoon

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):