🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش فراق ( امام خمینی )

(ثبت: 220094) دی 18, 1398 

 

دوستان ساقي ميخانه ی ما مجنون شد
خِشتهای در و ديوار دگر دلخون شد
قدحِ می ز فراق نظرش خاک گرفت
در سراپرده ی دل آتش غم افزون شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    گر نمایان به جنون ساقی میخانه ما
    خشتِ میخانه ما با دل خونین به نما

    غم فزون گشت سرا پرده غم گشت غمین
    قدحی پر بکنی دور ز غم تا به لقا

    ولی اله بایبوردی

    18 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا