🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین جان پناه

(ثبت: 240441) تیر 18, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

شعر من، شعر عصر پایان است/
عصر پایان در آن نمایان است/
عصر پایان، بدون عرفان نیست/
آخرین جان پناه، جانان است/
عاشق نورم.//
(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 18, 1400

    🌿👏👏👏👏

  2. نسرین حسینی

    تیر 18, 1400

    بسیار عالی درودها برشما
    جناب رضاپور گرامی

    قلمتون مانا🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 18, 1400

    ای رضا زاده ی گرانمهرم
    تو خودت نور جان و دل هستی

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 19, 1400

      سلام و درود و ارادت،
      رضاپور هستم. 🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا