🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین فرصت

(ثبت: 229086) مرداد 3, 1399 

 

چشم بگشایید یاران جلوه ی معبود را
لحظه ای غفلت بسوزاند بساط و عود را
گو به مشتاقان که آخر پرده ی دیدار ماست
دیده یا نادیده باید چشم بست این سود را

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 3, 1399

    دیده یا نادیده باید چشم بست این سود را

    درودهای بسیار بر استاد گرامیم

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا