🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخر زمین و هر چه در آن هست، رفتنی ست

(ثبت: 1761) خرداد 28, 1395 

 

آخر زمین و هر چه در آن هست، رفتنی ست

مخمور باده ، قومِ سیه مست، رفتنی ست

آن برج و کوه و کعبه، همانا که کاخ هـا

چون این زمین به ناله که بگسست، رفتنی ست

منظومه، با ستاره و سیاره می رود

هر جا که دیده ای تو از این دست، رفتنی ست

آنکو به خاک خفته و دیدی به پَرِ قوست

وان کس که بُرد نان و دلی خَست، رفتنی ست

آنکو بخورد مالِ تو را ، روزِ دادگاه

داده تو را اشاره اگر شست، رفتنی ست

طارق، غزل بگو و بگیران تو زلفِ یار

وین فرصتی که آمد و غم رَست، رفتنی ست

18 خرداد 1392

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سحر جهانی

    خرداد 30, 1395

    سلام ودرودفراوان استاد طارق عزیز

    تصویری ناب ازواقعیت محض.

    امیدوارم همیشه در اوج بدرخشید .

    سایه پرمهرتان مستدام. …..

    • طارق خراسانی

      خرداد 31, 1395

      سلام و سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه حق

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 31, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم جناب طارق مهربان

    همیشه از اشعار زیبا و دل انگیزتان لذت می برم  بهره مند شوم

    برایتان بهترین ها را آرزو مندم

    سر بلند باشید به مهر

    • طارق خراسانی

      خرداد 31, 1395

      سلام و سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه حق

  3. مينا امينی

    خرداد 31, 1395

    درودها استاد مهربانم

    زییاا بود

    • طارق خراسانی

      خرداد 31, 1395

      سلام و سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه حق

  4. زهره خسروی

    خرداد 31, 1395

    سلام جناب خراسانی

    آنچه فرموده اید دقیقن روزی رخ خواهد داد

    و بهترین فرصت  فرصت مهربانی و عشق است.

    • طارق خراسانی

      خرداد 31, 1395

      سلام و سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه حق

  5. سوگند صفا

    خرداد 31, 1395

    سلااااام و درود پدر بزرگوارم…

    رفتنی ست… 

    همه رفتنی ان..

    امان از دنیای خاکی..

    زیباااااااا بود..

    سایه تون‌ مستدام

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا