🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمی

(ثبت: 215350) مهر 4, 1398 

دیوانه شدم یکی به دادم برسد
از خاطره ها کمی به یادم برسد
پاییز که آغاز کلاس عشق است
ترسم بود آدمی به آدم نرسد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درود هنرمند
    به شعرپاک خوش اومدید
    باآرزوی بهترین ها💐

  2. علی معصومی

    مهر 5, 1398

    🌿👏👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا