🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدمی آن لحظه باید افتخار

(ثبت: 222151) فروردین 12, 1399 

 

1

دور از مدرک به ادراکی نگاه
با عمل ظرف علم پر سازی به گاه

ای که انسانی به بیداری نما
فارغ از بیداد عادل بین راه

2

این چه کاری رؤیت او را هر کجا
تیشه دستی قطع سازد ریشه را

خشکسالی جنگلی را کن نگاه
دست اهریمن در این کاری نما

3

نیم قد ، قد جنگلی را کن نگاه
بی تفاوت لا تفاوت بین راه

دور از تبعیض دانی جان من
آفرینش کائناتی دیدگاه

4

دور از هر بزدلی با افتخار
مصلحت اندیش گر با اقتدار

کشت محصولات دنیا را درو
بین خلقی پخش عدلی برقرار

5

آدمی آن لحظه باید افتخار
حق ناسی را رعایت حین کار

هر کسی را نامه اعمالی دلا
خوب یا بد همچو گل خاری شمار

ولی اله بایبوردی

18 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1399

    ❤️🙏

  2. جابر ترمک

    فروردین 12, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌷🌷🌷👏👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 12, 1399

      سلام

      استاد ترمک ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      🌹🌹🌷🌸🌷🌹🌹

  3. علی معصومی

    فروردین 12, 1399

    درود بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین
    🌿🌺🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 12, 1399

      سلام

      استاد گرانمهر جناب معصومی عزیز

      ممنون از همراهی

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  4. حامی شریبی

    فروردین 12, 1399

    سلام
    و درود بر شاعر بزرگوار و فهیم
    جناب بایبوردی گرانقدر
    همیشه احساس و روح قلمتان
    ستودنی است
    شاعر اندیشمند و مهر آفرین
    در پناه
    خدای مهر و ماه🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 13, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از حُسن نظر زیبایتان

      در پناه ستّار العیوب

      شادکام باشید

      تقدیمی : 💐

      جوششی شعری چو زر ،هر جا نما
      کوششی را فرض کن مس ای رها

      لابه لا زر در خفایی ای عزیز
      ارزشی پیدا چو زر در بین ما

      ولی اله بایبوردی

      13 / 01 / 1399

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  5. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1399

    سلام و درود

    مانند همیشه با اندرزهای عالی

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌹🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 13, 1399

      سلام

      استاد بزرگوار

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه …

      شادکام باشید همچون مهر عالمتاب

      🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا