🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدم حسابم می‌کند؟

(ثبت: 228705) تیر 10, 1399 
آدم حسابم می‌کند؟

 

با من از رفتن نگو، رفتن خرابم میکند
غربتِ بعد از تو بر مُردن مُجابم میکند

بامن‌از ماندن بگو در سینه‌ی تنگم بمان
صحبت‌از رفتن سراسر اضطرابم میکند

عقل وقتی‌میشود همچون طبیبی‌نابَلد
با ظهور دردهای خود جوابم میکند

دوست‌دارم تا بگویم دوستَت دارم ولی
شرحِ اِغوای‌تو در این عشق آبم میکند

نازِشصتِ‌مستیِ‌چشمان‌ِمخموری که ‌تا
تاکِ دل در غم بیندازد شرابم میکند

کم محلی کردنت آشوب میسازد مرا
سردیِ رفتار تو غرقِ عذابم میکند
••••
شدتمام دلخوشی‌های من ازاین روزها
اینکه می‌آید دوباره انتخابم میکند

دست ازعالم کشیدم تا شدم حوّای او
او ولی آیا مرا آدم حسابم می کند؟

✍ #بهاره_کیانی_قلعه_سردی
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 10, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم کیانی
    بسیار زیبا و دلنشین
    🌹🌹🌹🌹🌹
    نازِ شصتِ‌ مستیِ‌ چشمان‌ِ مخموری که ‌تا
    تاکِ دل در غم بیندازد شرابم میکند
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر اصلانی

    تیر 10, 1399

    لذت بردم
    👏👏👏
    👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا