🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 《ای دل》

(ثبت: 245715) اسفند 8, 1400 
《ای دل》

 

آخر چرا خود را تو رسوا کردی ای دل
مشت مرا پیش همه وا کردی ای دل

وقتی  که  معنای  سکوتت  را  نفهمید
زیر لبت  از  عشق  نجوا  کردی ای دل

هرچیز گفت و هرچه بر روی تو آورد
من شاهدم، تنها مدارا کردی ای دل

میساختی با خوب و بدهایش همیشه
هر چیز او را عشق معنا کردی ای دل

زخم زبان زد هرکسی حال مرا دید
تنها تو دردم را مداوا کردی ای دل

بی‌شک به‌گوشش‌میرسد آواز این درد
همراه غم‌هایی که حاشا کردی ای دل

صد آفرین بر طاقتت اسطوره ی صبر
پشت دل  هر کوه  را، تا کردی ای دل

غم‌های عالم را به دوشت میکشی، آه
دیوانگی  را  خوب  معنا کردی ای دل

#بهاره_کیانی_قلعه_سردی
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 8, 1400

    سلام دختر عزیزم

    غزل بسیار زیبایی ست
    درودت

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. فریبا نوری

    اسفند 8, 1400

    صد آفرین بر طاقتت اسطوره ی صبر
    پشت دل هر کوه را، تا کردی ای دل

    درود بهارۀ کیانی عزیز

    🌷🌷🌷🌷🌷

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 8, 1400

    سلام به یاد آهنگ بانو حمیرا افتادم
    آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که من و رسوا کردی
    مشت من و وا کردی

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1400

    سلام و درودتان 🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا