🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در به دری

(ثبت: 246184) اسفند 23, 1400 

 

یکسال پدر، رفتی و از تو خبری نیست
این بی خبری هیچ بجز خون‌جگری نیست

دل خسته شد از اینهمه بی تابی دیدار
افسوس بجز مرگ امید دگری نیست

با رفتنت اوضاع دلم سخت به‌هم ریخت
این شام سیه را، پدر من سحری نیست

ای چرخ زدی شعله به جان وتن و روحم
هی تیر پی تیر بزن تا سپری نیست

هر کس گره انداخت، در اندیشه و کارم
فهمید که پشت من تنها پدری نیست

فهمیده ام ای جان جهانم که از این چرخ
جز غصه و جز ماتم و جز غم ثمری نیست

تنها و غریب‌ایم  “پدر” در وطن خویش
بیچاره تر از بچه یتیمان بشری نیست

گفتی که توکل کنم و سخت بمانم؟
سرسخت تر از من، پدر من! پسری نیست

تقدیر من این بود که دور از تو بمانم
والله که از دادن جانم حذری نیست

#بهاره_کیانی_قلعه_سردی

روحت شاد و قرین رحمت و آرامش عزیزترینم😔🙏🏻

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 23, 1400

    سلام دخترم
    شاعر توانای پاک
    نور دیده ام
    قلب بابا طارق
    اول از شعرت بگویم
    بی نظیر است
    شعرهای هجرانی زیادی خوانده ام به این زیبایی نبوده اند
    صاحبنظران بزرگی در سایت هستند اگر غلو کرده و یا در داوری اشتباهی دارم بیان کنند.
    اما دخترم
    پشت و پناه همه ی ما خداست
    از این پس باید باور کنی که دستت را به زانوی خود باید بگیری و با توکل به خدا بلند شوی
    دخترم
    .هیچ کاری جز دعا از دستم بر نمی آید
    برایت بهترین ها را از خداوند سبحان آرزو می کنم.
    سالگرد عروج آسمانی پدری بی نظیر و پاک و مهربان را تا بر دوست، از صمیم دل به دختر دلبندم تسلیت عرض می کنم.

    در پناه خدا 😪🖤🖤🖤😪

  2. محبوبه سرجوقیان

    اسفند 23, 1400

    سلام و عرض تسلیت بانو کیانی گرانقدر

  3. مصطفى مروج همدانى

    اسفند 28, 1400

    هزاران آرامش به روحشان جارى باد

    بينهايت شيوا نگاشته ايد
    برقرار و شادمان باشيد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا