🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لعنت به میلادم

(ثبت: 247147) فروردین 30, 1401 
لعنت به میلادم

 

نفرین به روز مرگ تو، لعنت به میلادم
صد تکه شد قلبم ولی از پا نیفتادم

من یکنفر بودم ولی بعد از تو دیدم که
در آینه صد ها برابر گشته تعدادم

با دردسرهای جهان باید بجنگم یا
از آسمان ها رد کند آوای  فریادم ؟

شیرینی از دنیای من چندیست دل‌کَنده
تیشه به جانم میزند، رفته‌است فرهادم

ماندم به روی دست های شب، نمیخوابم
مثل پَرِ روی زمین در حسرت بادم

باور ندارم رفتنت را، گرچه بعد از تو
با دردها همصحبت و با غصه همزادم

کامل‌ترین بودم کنارت، بعد از این اما
شب گریه ها و شعرهایم گشته ایرادم

قحطی شده دیگر کسی اینجا نمیخندد
شادی دو قرنی می‌شود رفته‌است از یادم

ای کاش بودی، دور حتی از نگاهم تا
غم نامه هایم را برایت می فرستادم

صد بغضِ نشکسته نشسته در گلو دارم
لبخند  تلخی میزنم در روز میلادم

#بهاره_کیانی_قلعه_سردی

‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1401

    سلام دختر شاعرم
    ملکه ی شعر آخرین قرن
    شکوه شعر قرن نو
    نازنین بابا
    بی نظیر دختِ مهر آفرین و مهربان
    وقتی این اشعار سوزناک بعبارتی مرثیه های بی نظیرت را می خوانم به عظمت و شکوه، بیشتر پدری مهربان، پی می برم.
    کسی که خوبترین و عالی ترین پدر بوده با هجرتش، دختری را که در مکتب عشق پاکش پرورانده تا ابد مرثیه خوان خود کرده است.
    همانگونه که بارها به دخترم گفته ام هیچ ذره ای نمی میرد و اگر مرگ. بر ذره ای حادث شود خداوند حی و قیوم نخواهد بود.
    در تئوری بی نهایت شعور و توانایی در بی نهایت ذره این مهم را به اثبات رسانده ام و این تئوری دیگر یک اصل علمی می باشد.
    از این روست که اناالحق منصور را پذیرفته ام و پیر معرفت هم پیشتر آن را پذیرفته بود که فرموده اند :
    فارغ از خود شدم و کوس انالحق بزدم
    همچو متصور خریدار سرِ دار شدم.
    این رباعی از حقیر است
    بشـنیده ام این نکتـه ز دیـوانه ی مست
    در ســوگ پیـاله ای که افتاد و شکست
    تکـرار دو نیست بی گمــان باشد نیست
    وین نکته به هست، در جواب آید هست
    نیست نیست
    هست هست
    پس دخترم همانگونه که خدا حی و قیوم است تمام ذرات حی و قیوم می باشند و همانگونه که قبلا هم گفته ام مرگی بر ذره حادث نمی گردد.
    اکنون پدر در توست، این نکته را بارها عرض کرده ام
    روزی در آغوش تو، متولد خواهد شد.
    در پناه خدا شاد و سلامت باشی آمین

    🌿❤️❤️❤️🌿

  2. سارا رحیمی

    فروردین 30, 1401

    درودها بهاره بانو
    غم سروده ای زیبا قلم زدید
    میلادتان مبارک
    زندگی جریان دارد وکائنات در رسیدن به خواسته های ما در حرکت
    انچه ما در اندیشه بپروریم همان را باز پس می گیریم
    پس شادی وارامش را طلب کن بانو جان
    سلامت باشید وشادکام
    🌺🌺🌺🌸

  3. محمد عالمی

    فروردین 30, 1401

    شعر زیبایی است ولی با لعنت و نفرین به روزهای خداوند شروع کردید نمیپسندم

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1401

    سلام مجدد

    دخترم در مصرع 10 بجای پرِ از پری استفاده کن

    مثل پَری روی زمین در حسرت بادم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا