🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بهاره کیانی قلعه سردی

 

نفرین به روز مرگ تو، لعنت به میلادم

غزل

خوانش: 626

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

یکسال پدر، رفتی و از تو خبری نیست

غزل

خوانش: 279

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

خیالت، دست برمی‌دارد از جانم؟ نمیدانم

غزل

خوانش: 267

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

مثل چَشمش ساغرِ چشمِ کسی مستم نکرد

غزل

خوانش: 268

سپاس: 7

تعداد نظر: 2

 

آخر چرا خود را تو رسوا کردی ای دل

غزل

خوانش: 285

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

روزگار نادِه تَشی مِن ریشه جونم

مثنوی

خوانش: 238

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

قلبت  اگر  از  عشق من خالی نمی‌‌شد

غزل

خوانش: 1391

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

دلتنگ یعنی من که در خود جان سپردم

خوانش: 296

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

تا  کی غزلِ قافیه “برگرد” بگویم ؟

غزل

خوانش: 313

سپاس: 2

 

رفتی و شد وِرد زبونم باز

ترانه

خوانش: 277

سپاس: 7

تعداد نظر: 3

 

نکن باور پس از تو دخترت شوری به ‌سر دارد

خوانش: 482

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

پدرم، بعد  تو  هر  روز من  اندوه شده

خوانش: 218

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

تمام خانه پُر شده، پدر، ز عطر و بوی تو

خوانش: 210

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 2

 

رفته‌ای با چشم های بسته بیدارم پدر

غزل

خوانش: 226

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

 

ترسم که نیایی و به در خیره بمانم

قطعه

خوانش: 417

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

رفته‌ای و حال ما بعد از تو اصلا خوب نیست

خوانش: 1272

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

 

حال قلبم درب و داغان است وقتی نیستی

خوانش: 1278

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

شب به شب با خاطراتت می‌رود جانم هنوز

خوانش: 221

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

رفتنت را هیچکس غیر ازخدا  باور نداشت

غزل

خوانش: 219

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

#اونی‌که‌رفته‌برنمیگرده

اونی که باید باشه دیگه نیس

ترانه

خوانش: 314

سپاس: 6

تعداد نظر: 5