🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدم وحوا

(ثبت: 4553) مرداد 12, 1396 
آدم وحوا

31

قصّه ی مجنون ما آخر چرا لیلا نداشت؟

ماجرای ماه و ماهی انتها پیدا نداشت!

 

کودکی آشفته شد،پرسید،ای مادر چرا؟

شمع بهر عشق پروانه کمی سرما نداشت؟

 

آدم عاشق حوایش جان بخواهد می دهد

سیب و گندم چیست؟عشق از ابتدا معنا نداشت

 

من که می دانم دلیل وسعت دریا ز چیست

اشک موج عاشق وتنهاست،ساحل پا نداشت!

 

سکه اصحاب کهفم از رواج افتاده ام

عشق فیروزه میان این غزل هم جا نداشت!

فیروزه رادمنشی

96/3/29

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 17, 1396

    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 17, 1396

    سلام و درود

     بسیار زیبا ست

    در پناه خدا

  3. مرداد 17, 1396

    درود و سلام

    حوّا با تشدید واو است و چون اسم خاص است {علم} نباید دست به ترکیبش زد !

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا