🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش

(ثبت: 236054) بهمن 18, 1399 

 

ای باغ آرامش تویی یار آسایش
گر یک روز نباشی نیستش این قلب پر تپش
دلم را امانت دادم به تو نرو که وابستست این قلب به بودن تو
گر روی من وجود نخواهم داشت تن زنده ام لاش هم نخواهد داشت
گر روی عاشقانی که عاشق اند ز درد هجر تو پا به فنا می نهند
تویی مایه دل خوشی ما نرو و نزن خنجری به قلب هایمان
چنان غرق خوابیم در این روزگار که حتی نداریم نامت ؛ در یادها
ای علیم و بصیر و قدیر هدایت کن مردمان را سراج الیمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود مهربانو یاسمن

    موفق و موید باشید

    👏👏👏👏👏

  2. فاطمه

    اسفند 7, 1399

    موفق باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا