🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرام جان

(ثبت: 242851) آبان 25, 1400 

« آرام جان »

ای وهب1 قربانت ای آرام جان
از خودت مهر و وفا دادی نشان

با سعادت روبرو گشتی یقین
جان فدا کردی به شاه انس و جان2

زآنکه حرف حق ، بـراندی بر زبان
عاقبت کشتن تو را این ظالمان

ای خدا دیگر نخواهم زندگی
بر سر نعش وهب جانم ستان3

٭٭٭
1- يكي از شهداي كربلا 2- انسان و جن 3- بگير
دیوان اشعار حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمد خسروی

    آبان 25, 1400

    درود ادیب گران قدر جناب دهنوی
    پاینده باشید
    در پناه خدا
    🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا