🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزمون عشق

(ثبت: 2691) آبان 4, 1395 

در آزمون سخت عشقت  کم نیاوردم

مشروطی حتی ترم آخر هم نیاوردم

در پاسخ پرسیدن از راز بقای عشق

برهان ترد غیر مستحکم نیاوردم

پشت سرم حرف زیادی بود اما من

از حرف بد خواهان به ابرو خم نیاوردم

داروی درد مزمن مردم شدم اما

تنها برای درد خود مرهم نیاوردم

ابلیس خود را خفه کردم با خیال تو

نامی ز حوا  گندم و آدم  نیاوردم

شعری برایت بافتم با تارو پود عشق

اما برایت برگه ی شعرم نیاوردم

گم کرده بودم دست و پایم را بطوری که

از خاطرم رفت و گل مریم نیاوردم