🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان آبی

(ثبت: 221907) بهمن 30, 1398 

 

اگر آسمان ِآبي دلت با شنيدن كلام الهي ابري شد
بر سرزمين وجودت ببار
تا بر شاخه هاي انديشه ات
شبنم عشق ورزيدن بنشيند
آنگاه،
جوانه هاي حيات بر تو لبخند خواهند زد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا