🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان در سجده و خورشید در تعظیم اوست

(ثبت: 3088) دی 20, 1395 

بسمه تعالی

آسمان در سجده و خورشید در تعظیم اوست
کل عالم نقشی از کوچکترین ترسیم اوست

عقل در درگاه او تکبیر میگوید به جهر
قلب های عاشقان هر لحظه در تسلیم اوست

بادها در شوق دیدار رخش در حرکتند
هرچه طوفان است اندر قدرت و تحکیم اوست

گر ببینی روز ها از پشت هم در حرکتند
علتش این است کاین افلاک در تنظیم اوست

گر که بی اخلاص و بی نیت پی برهان روی
ره به ترکستان بری چون عقل در تحریم اوست

من ز خود چیزی ندارم،هرچه گویم وصف او
فضل او باشد به من چون حاصل تعلیم اوست

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها 18 
  1. مهران اسدپور

    دی 21, 1395

    درود بر شما…

    تندرست باشید.

  2. سلام

    آسمان در قلٌه ی افلاک ِ دل در بیم اوست
    هرچه منظومست در شعر آیدش برخیم اوست

    وصف آن ذات تعالی معنیش افزون بود
    گر به معنی ژرف باشد مورد تکریم اوست

    • حامد علی بیگی

      دی 21, 1395

      سلام استاد آیت الههی گرامی

      به به بسیار زیبا و عالی

      ماشاءالله

      ممنون از اینکه اینقدر حمایت میکنین

      ممنون

  3. سوگند صفا

    دی 21, 1395

    سلام و عرض ادب…

    شعرتون در وصف خداست و اجرتون با خدااااا…..

    زنده باشین

    یاحق

    • حامد علی بیگی

      دی 21, 1395

      و علیکم السلام

      ممنون از لطف شما

      اجرکم عندالله

  4. مينا امينی

    دی 21, 1395

    درودها

    قلمتون نویسا

    مانا باشید و موفق

  5. حامد جان زیبا بود .حس مخملی داری وروحی لطیف . مانا باشید

    • حامد علی بیگی

      دی 22, 1395

      ممنون جناب دولتی…

      ممنون از حسن توجهتون

      حس مخملی

  6. دی 22, 1395

    درود بر شما خیلی زیبا بود مخصوصا این مصراع

    هرچه طوفان است اندر قدرت و تحکیم اوست

    • حامد علی بیگی

      دی 22, 1395

      درود بر شما 

      ممنون که وقت شریفتون را میگذارید و مطالعه میکنید

      الحمدلله که زیبا به نظرتون اومده

  7. طارق خراسانی

    دی 22, 1395

    سلام و درود

    قطعاً این اثر باشکوه از اشعار از برترهفته محسوب  خواهد شد.

    در پناه خدا

    • حامد علی بیگی

      دی 22, 1395

      سلام درود بر شما پدر جان…

      ممنون از لطف شما

  8. طارق خراسانی

    دی 22, 1395

    سلام و درود

     بسیار زیباست

    در پناه خدا

    • حامد علی بیگی

      دی 23, 1395

      ممنون پدرجان…نظر لطفتونه!!

      ممنون از تشویقتون..

  9. بهمن 18, 1395

    احسنت برشما و بر عقاید پاکتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا