🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان ذهن

(ثبت: 217114) آذر 4, 1398 

آسمان ذهن خود را چون که شستی از غبار

می شناسی رازهای آسمانی بی شمار

چشمه ی خشک دو چشمت را به اشکی زنده کن

تا که دریابی هزاران سینه ی اندوهبار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد مروج همدانی

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    ذهنِ خود را آسمانی کن ، رها از گرد باد
    گر چه آشوبی به پا شد ای زمینی کن تو یاد

    بس مگوها ، رازهایی هست بشنو گویمت
    در اسارت دستِ جانی مردمانی فرد باد

    ولی اله بایبوردی

    04 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا