🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان

(ثبت: 253035) آبان 22, 1401 

 

می‌گویند:
(به هر کجا که روی آسمان…)
نه!
پس چرا؛
آسمان “تو” آبی‌ست و،
آسمانِ من ابری‌؟!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ماه بانوی سرزمینم
    زیبا بود و لذت بردم
    شاد باش و دیر زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا