🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشنا

(ثبت: 233640) آذر 13, 1399 

 

ما گلستان رخت را ديده ايم
دم بدم از گلشنت گل چيده ايم
تا ابد با عطر كويت همدميم
لب به لب از جام تو نوشيده ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها جناب مروج همدانی
    اگر مصرع آخر را اینطور بخوانیم:

    لب به لب از جام تو نوشیده ایم

    آن وقت این اثر یک دوبیتی بی نقص خواهد شد
    👏👌🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا