🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشوب دل، آرام شود، ای گل زیبا

(ثبت: 222734) اردیبهشت 20, 1399 

 

1

منتظر آن لحظه ای ، صاحب زمان
دور از غیبت عیان در بینمان

ناگهانی گر ظهوری باشدش
دست قائم صلح بر پا در جهان

2

گر درون دل ، عشق شد مدفون ما
دیده آرایی کنی عشقی نما

عاشقی در حسرت معشوقه ای
عشق را طالب به احساسی دلا

3

رخ نما ناشی ز حزنی گر غمی
روی برگ افتاده بینی گر نمی

همچو شبنم اشک هایی دیدنی
هفت دریایی نما چون شبنمی

4

حسُ هایی گر چه ادراکی مرا
همچو برگ افتاده از شاخی جدا

انتظاری می کشم در گوشه ای
کی رها از گوشه تنهایی دلا

5

گر رها بافور را یادش هنوز
خاطری را یاد آور سینه سوز

یاد بافوری کنم همدم مرا
با خودی نجوا کنم شب ها به روز

6

خاطری را یاد آور چون بهار
عابر از تابی خزانی زم چه کار

کشت دنیایی درو در اخروی
هدیه ای باشد تو را دلبر کنار

7

هر زمان بابی گشا سمت آسمان
بسته بابی را نمی بینم نهان

همچو زندان از تنی گردم رها
با روان پرواز جانب کهکشان

8

آشوب دل، آرام شود، ای گل زیبا
آن لحظه که پهلوی دلت یار هویدا

در گوشه تنهایی خلوتکده ماندی
امید ، رسد یار ، رها ، از دلِ تنها

ولی اله بایبوردی

01 / 12 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 20, 1399

    ارزشمند بود و ماندگار و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1399

      سلام

      استاد بزرگوار جناب جلالی اندیشه نگار

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    با سلام و درو خدمت شما آقای بایبوردی عزیز
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1399

      سلام

      ممنون از لطف نظر با ارزشمندتان

      🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1399

    سلام و درود

    بسیار خوب و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1399

      سلام

      استاد مهر نگار

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدای لایموت

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  4. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود بر جناب بایبوردی گرانقدر
    بسیار عالی دستمریزاد👏👏💐

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1399

      سلام

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      میلاد کریم اهل بیت مبارک باد

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا