🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش مهر

(ثبت: 218526) آذر 13, 1398 

می دهم جانم شبی آخر به جانان نوش تر
پر زنان از کوچه ی دلدار ها خاموش تر

با نسیم کوی لیلی می روم همراه باد
در همان حال و هوا شاید کمی مدهوش تر

می گشایم در فراغ بال آغوشی به شوق
اشتیاقی از تب خورشید هم پر جوش تر

می نهم آشوب این دنیا و می میرم به مهر
باز می دانم که ماند این جهان مغشوش تر

خسته ام دنیا برای اهل دنیا بعد از این
گرچه ماند چهره ی آیینه ها مخدوش تر

چون گریزم از سیاهی بی وفای آشنا
شاید از این ماجرا گردی تو روشن پوش تر